Eten, Drinken & Dansen

OKT_eten_drinken_dansen_1_lowres
OKT_eten_drinken_dansen_2_lowres
OKT_eten_drinken_dansen_3_lowres
OKT_eten_drinken_dansen_4_lowres
OKT_eten_drinken_dansen_5_lowres
OKT_eten_drinken_dansen_6_lowres
OKT_eten_drinken_dansen_7_lowres

Vorige
Volgende

Projectinformatie

 

 

  • Categorie :Event
  • Locatie :Amsterdam
  • Datum :September 2018

September 2018
De Ouder- en Kindteams Amsterdam vonden dat hun medewerkers wel een feestje verdiend hadden. De vraag was om een feest te organiseren inclusief eten voor ongeveer 600 gasten op een verrassende Amsterdamse locatie. Het werd een binnenfestival in de NDSM-loods. Compleet met foodtrucks waar iedereen wat lekkers kon halen, cocktailbar, silent disco, workshop hoelahoepen en natuurlijk een DJ die lekkere muziek draaide tot iedereen niet meer kon.

Voor dit project was ik verantwoordelijk voor de conceptontwikkeling en daarna als projectleider van een groep medewerkers van de Ouder- en Kindteams Amsterdam.

Festival JIJ & IK Ons Tweede Thuis

Festival_OTT_1
Festival_OTT_2
Festival_OTT_3
Festival_OTT_4
Festival_OTT_5
Festival_OTT_6.
Festival_OTT_7
Festival_OTT_8
Festival_OTT_9

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  • Categorie :Event
  • Locatie :Amsterdamse bos
  • Datum :Juni 2018

Juni 2018
Ons Tweede Thuis wilde haar vijftigjarig jubileum vieren met een écht festival. Of je nu een beperking hebt of niet, of je jong of oud(er) bent: iedereen moest het er naar zijn of haar zin hebben. Mensen die het festival bezochten werden warm welkom geheten, voelden zich veilig en thuis. Ze konden er wat drinken, wat eten, workshops volgen, (nieuwe) dingen ervaren, leren, met elkaar in discussie gaan, plezier beleven en elkaar ontmoeten. Dit alles in een knusse, feestelijke en vooral vrolijke festivalomgeving. Locatie: het Amsterdamse Bos!

In drie dagen bezochten ruim 6.000 mensen het festival. Cliënten, medewerkers, vrijwilligers, hun familie & vrienden en relaties.

Voor dit project was ik projectleider van een groep van 10-15 medewerkers van Ons Tweede Thuis. Ik was verantwoordelijk voor de conceptontwikkeling, gehele logistieke organisatie, aankleding, overall programma, vergunningtraject, opbouw, afbouw en het event zelf. Een te gekke klus!

Inspiratiedagen Spirit & de Bascule

Inspiratiedagen_Spirit_Bascule_1
Inspiratiedagen_Spirit_Bascule_2
Inspiratiedagen_Spirit_Bascule_3
Inspiratiedagen_Spirit_Bascule_4
Inspiratiedagen_Spirit_Bascule_5
Inspiratiedagen_Spirit_Bascule_6

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  • Categorie :Event
  • Locatie :Niet beschikbaar
  • Datum :Oktober 2019

Oktober 2017, 2018 & 2019
Met de aanstaande fusie van Spirit en de Bascule in het vooruitzicht, wilden beide organisaties graag dagen organiseren waarin collega’s elkaar beter zouden leren kennen, waarin ze van elkaar konden leren en elkaar zouden inspireren. Zo werden de inspiratiedagen een feit. Drie dagen waarin ruim 120 workshops gegeven werden door collega’s aan collega’s.

Ik ben in 2019 voor de derde keer projectleider van een projectgroep bestaande uit medewerkers van Spirit en de Bascule. Met een klein budget halen we het maximale uit de dagen door de eigen locaties te gebruiken en beschikbare middelen en kennis efficiënt in te zetten.

Kick-off Doekoe touwtrekken

Coop_Doekoe_touwtrekken_1
Coop_Doekoe_touwtrekken_2
Coop_Doekoe_touwtrekken_3
Coop_Doekoe_touwtrekken_4
Coop_Doekoe_touwtrekken_5
Coop_Doekoe_touwtrekken_6

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  

  • Categorie :Event
  • Locatie :Venlo
  • Datum :Maart 2018

Maart 2018
Samen met New Influence heb ik voor Coop de kick-off van de Doekoe-campagne 2018 georganiseerd. Centraal tijdens de campagne stond touwtrekken. Daarom hebben we de Sterkste Man van Nederland, Alex Moonen, gevraagd het op te nemen tegen de leerlingen van basisschool Mikado in Venlo. Op het schoolplein hadden we een mooie tent laten bouwen waar alle groepen van de school én de meesters & juffen het tegen hem op mochten nemen.

Bike to School Verkeersquiz

Coop_BtS_1_lowres
Coop_BtS_2_lowres
Coop_BtS_3_lowres
Coop_BtS_4_lowres
Coop_BtS_5_lowres

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  

  • Categorie :Event
  • Locatie :Niet beschikbaar
  • Datum :Augustus 2017

Augustus 2017
Samen met New Influence heb ik voor Coop de Bike to School Verkeersquiz ontwikkeld en georganiseerd. In het kader van de samenwerking tussen Coop en Veilig Verkeerd Nederland werd aandacht gevraagd voor het feit dat de scholen weer begonnen en dat direct na de zomervakantie het risico op een ernstig ongeluk bij kinderen van 12 jaar twee keer zo groot als in de rest van het jaar. Op het moment dat de scholen weer begonnen startte in de winkels van Coop een spaaractie met accessoires om fietsen veiliger te maken.

In het kader van de start van de campagne werd ons gevraagd een event te bedenken dat hiervoor aandacht zou genereren. Zo is de Bike to School Verkeersquiz tot stand gekomen. Meer dan driehonderd kinderen van vijf scholen testten onder aanvoering van Zapplive-presentatoren Klaas van Kruistum en Saskia Weerstand hun verkeerskennis. Ik heb voor dit project het event (logistiek) georganiseerd en samen met New Influence de quiz bedacht.

Inhoud & plezier voor OKT Amsterdam

Ouder_en_Kindteams_Thuishaven_1
Ouder_en_Kindteams_Thuishaven_2
Ouder_en_Kindteams_Thuishaven_3
Ouder_en_Kindteams_Thuishaven_4
Ouder_en_Kindteams_Thuishaven_5
Ouder_en_Kindteams_Thuishaven_6
Ouder_en_Kindteams_Thuishaven_7
Ouder_en_Kindteams_Thuishaven_8

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  

  • Categorie :Event
  • Locatie :Amsterdam
  • Datum :Mei 2017

Mei 2017
De Ouder- en Kindteams Amsterdam wilde voor haar medewerkers graag een bijeenkomst organiseren waarbij zowel inhoud als plezier centraal stonden. Ik heb voor hen zowel de conceptontwikkeling als de organisatie gedaan. In de fase van conceptontwikkeling hebben we stap voor stap beslissingen genomen over locatie, sprekers en de inhoudelijke vorm. Dit heb ik als projectleider in samenspraak met een projectgroep uit de organisatie gedaan. Als locatie is gekozen voor Thuishaven. Een locatie waarbij we de ruim 600 gasten bij aankomst al konden verrassen! Samen met BuzzMaster, gastspreker Peter Heerschop en het verslag door Kidz Reporterz was het naast heel gezellig ook inhoudelijk wat de Ouder- en Kindteams voor ogen hadden.

Maand van Ondernemerschap Philadelphia

Philadelphia_ondernemerschap_1
Philadelphia_ondernemerschap_2
Philadelphia_ondernemerschap_3
Philadelphia_ondernemerschap_3a
Philadelphia_ondernemerschap_4
Philadelphia_ondernemerschap_5
Philadelphia_ondernemerschap_6
Philadelphia_ondernemerschap_7
Philadelphia_ondernemerschap_8

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  

  • Categorie :Event
  • Locatie :Niet beschikbaar
  • Datum :Maart 2017 & 2018

Maart 2017 & 2018
Binnen zorgorganisatie Philadelphia staat ondernemerschap centraal. Voor hen is ondernemerschap de deuren openzetten, de wijk binnenhalen én de wijk in gaan. Maar ook actief meedoen aan waardevolle initiatieven en ontwikkelingen. Zodat de mensen die ze ondersteunen nieuwe ervaringen kunnen opdoen en hun wereld vergroten in de buurt waar zij wonen. In het kader van dit thema is gevraagd of ik mee wilde denken over activiteiten binnen de ‘Maand van Ondernemerschap’. Dat is de maand maart, waarin ook activiteiten als NLDoet en de Week van Zorg en Welzijn onder vallen.

Rondom de activiteiten NLDoet en de Week van Zorg en Welzij hadden veel locaties behoefte aan een overkoepelend thema. Daarvoor hebben we met elkaar het ‘Samen naar Buiten Groenpakket’ ontwikkeld. Dit pakket konden locaties kosteloos aanvragen en bestond uit bloembollen, zaden, plantjes, gereedschap en educatiemateriaal. Daarmee konden zowel mensen uit de buurt uitgenodigd worden om op locatie aan de slag te gaan als cliënten die samen met buurtbewoners de wijk opknapten. Ik heb hiervoor het pakket zowel in 2017 als 2018 samengesteld, de productie begeleid en het educatiemateriaal in samenwerking met partners ontwikkeld.

Naast het groenpakket heb ik ook voorgesteld om de themaweek ondernemerschap te organiseren. Vier dagen achter elkaar op vier plaatsen in Nederland. Met zes specialisten op zes verschillende thema’s die leven binnen ondernemerschap. Om de betrokkenheid van deelnemers te vergroten hebben we geen traditionele workshops georganiseerd maar moesten ze een eigen casus inbrengen. Zo verscheen iedereen voorbereid aan de start en ging naar huis met een op-maat-eindproduct. Een super concrete én efficiënte invulling van de dag. Ik heb de themaweek georganiseerd inclusief projectmanagement van alle casuïstiek.

Partnerdag Spirit & de Bascule

Partnerdag_Bascule_Spirit_1
Partnerdag_Bascule_Spirit_2
Partnerdag_Bascule_Spirit_3 (1)
Partnerdag_Bascule_Spirit_4
Partnerdag_Bascule_Spirit_5

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  

  • Categorie :Event
  • Locatie :Amstelveen
  • Datum :Mei 2018

Mei 2018
Spirit en de Bascule wilden graag een partnerdag organiseren om met samenwerkingsrelaties te sparren over de nieuwe werkwijze waaraan ze zich sinds 1 januari jl. aan moeten houden. Veel gaat al goed maar het kan beter. Daarom: met elkaar in gesprek over thema’s die spelen om de efficiëntie in de samenwerking te bevorderen.

Als locatie werd Museum Jan van der Togt gekozen. Een klein maar supermooi museum voor moderne kunst in het oude centrum van Amstelveen. Midden tussen de kunst werd iedereen tijdens de opening uit z’n comfortzone gehaald met de Omdenkclinic. Daarna kon in subgroepen op basis van ingestuurde casuïstiek het gesprek beginnen. Een unieke locatie om dat te doen natuurlijk!

Eindejaarbijeenkomst Anthos

Anthos_eindejaarbijeenkomst_1
Anthos_eindejaarbijeenkomst_2
Anthos_eindejaarbijeenkomst_3
Anthos_eindejaarbijeenkomst_4

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  

  • Categorie :Event
  • Locatie :Haarlem
  • Datum :December 2017

December 2017
Anthos vertegenwoordigt wereldwijd de handel in bloembollen en boomkwekerijproducten. Al decennia organiseert Anthos aan het einde van het jaar een bijeenkomst waarin ze samen met haar leden terug kijkt op de ontwikkelingen in het vak van het voorgaande jaar. Daarnaast wordt binnen een bepaald thema ook altijd vooruit gekeken. Tot slot is het voor de aangesloten bedrijven en samenwerkingspartners een belangrijk netwerkmoment. Dit jaar mocht ik meedenken om er eens iets ‘anders dan anders’ van te maken. We hebben gekozen voor het thema Omdenken. In de clinic leerden gasten zich ervan bewust te zijn hoe je ingesleten en vastgeroeste denkpatronen kunt herkennen en nieuwe manieren van denken kunt leren, die toepasbaar zijn op zakelijk en persoonlijk gebied. Decor voor de bijeenkomst was de Lichtfabriek in Haarlem. De oude elektriciteitsfabriek van Haarlem is omgebouwd tot te gekke eventlocatie. Hier konden deze gasten ook letterlijk evraren wat Omdenken, denken in termen van mogelijkheden, op kan leveren.

Jump4Doekoe Tour

Coop_Doekoe_1
Coop_Doekoe_2_lowres
Coop_Doekoe_3
Coop_Doekoe_4-lowres
Coop_Doekoe_5_lowres
Coop_Doekoe_6_lowres

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  • Categorie :Event
  • Locatie :Utrecht
  • Datum :September 2016

September 2016
Samen met New Influence was ik verantwoordelijk voor de organisatie van de Jump4Doekoe Tour als kick-off van de Doekoe-actie van de Johan Cruyff Foundation en supermarktorganisatie Coop. Tijdens deze doekoe-actie stond touwtjespringen centraal. Vraag aan ons was om een tour te organiseren die onder meer zichtbaarheid zou genereren voor de start van de actie. Zo is de Jump4Doekoe Tour langs vier scholen in Nederland geweest én in de binnenstad van Utrecht. Samen met de spectaculaire DDF Crew zorgde dat voor vijf feestjes in twee dagen!

Philadelphia Parade

Philadelphia_Parade_1
Philadelphia_Parade_2
Philadelphia_Parade_3
Philadelphia_Parade_4
Philadelphia_Parade_5
Philadelphia_Parade_6
Philadelphia_Parade_7
Philadelphia_Parade_8
Philadelphia_Parade_9

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  • Categorie :Event
  • Locatie :4 Locaties in Nederland
  • Datum :Juli 2016

Juli 2016
Voor zorgorganisatie Philadelphia heb ik samen met Freedomfinder de Philadelphia Parade ontwikkeld: een rondreizend tweedaags evenement op vier locaties in Nederland. Enerzijds om het 55-jarig jubileum van de organisatie te vieren, anderzijds om het muziekproject PhiLaLa een inhoudelijke start te geven. Op de Parade, die bedoeld was voor medewerkers en vrijwilligers, werden workshops gegeven in het kader van muziek. Verder was er ruimte voor ontspanning door samen te genieten van een heerlijke lunch, ruimte en tijd te creëren om elkaar te ontmoeten en een rondje in de zweefmolen. Er is gekozen voor stadsparken en natuurgebieden om de Parade neer te zetten. Dat betekende dat we alles mee moesten nemen: tenten (hoofdtent en tien kleine tenten voor de workshops), elektriciteit, toiletten, aankleding etc.

Adamas Benefiet 2015

Adamas_Benefiet_1
Adamas_Benefiet_2
Adamas_Benefiet_3
Adamas_Benefiet_4
Adamas_Benefiet_5
Adamas_Benefiet_6
Adamas_Benefiet_7

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  

  • Categorie :Event
  • Locatie :Aalsmeer
  • Datum :September 2015

25 september 2015
Om geld in te zamelen voor het Adamas Inloophuis heb ik samen met zes vrouwen het Adamas Benefiet 2015 ontwikkeld en georganiseerd. Het hart van het Adamas Benefiet 2015 in de Studio’s Aalsmeer was een speciaal geproduceerde theatervoorstelling waaraan ruim 75 artiesten vrijwillig hun medewerking hebben verleend. Samen met hen en twee creatief producenten hebben we deze unieke voorstelling voor de ruim 700 aanwezigen speciaal voor deze avond in elkaar gezet. Voorafgaand aan de voorstelling hebben we een VIP-diner georganiseerd waar ruim 260 mensen aanwezig waren. Een té gekke avond die maar liefst €150.838,04 heeft opgebracht voor het inloophuis. Een resultaat waar we enorm trots op zijn.

Initiatiefneemster Stichting Bretels

Stichting_Bretels_3
Stichting_Bretels_2
Stichting_Bretels_1

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  

  • Categorie :Event
  • Locatie :Niet beschikbaar
  • Datum :Januari 2016 – heden

Januari 2016 – nu
Samen met mijn twee zussen Suzanne en Femke heb ik in januari 2016 Stichting Bretels opgezet. De stichting zet zich in voor jonge gezinnen die een ouder gaan verliezen of hebben verloren. Met een plan op maat per gezin en plenaire bijeenkomsten voor kinderen, jongeren en volwassenen hopen we deze doelgroep wat houvast te geven in een moeilijke periode. De keuze voor deze doelgroep is mede ingegeven door het verlies van onze moeder, Els, op jonge leeftijd. Zij zal altijd ons voorbeeld blijven en daarom vormen de levenslessen die we van haar hebben geleerd de basis van Stichting Bretels.

Kick-off PhiLaLa voor Philadelphia

PhiLaLa_kickoff_1
PhiLaLa_kickoff_2
PhiLaLa_kickoff_3

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  • Categorie :Event
  • Locatie :Niet beschikbaar
  • Datum :Januari 2016 – heden

Januari 2016 – tot nu
Zorgorganisatie Philadelphia besteedt de komende jaren extra aandacht aan de integratie van muziek in de zorg voor cliënten. Alle activiteiten die daarin ontwikkeld worden vallen onder het project PhiLaLa. In samenwerking met de communicatieafdeling heb ik voor de kick-off van het muziekproject een communicatiestrategie ontwikkeld. Daarnaast heb ik als projectmanager ook alle onderdelen daarvan in samenwerking met derden gemaakt, georganiseerd en uitgerold. Onderdeel daarvan was bijvoorbeeld deze animatie, in samenwerking met Flicks ontwikkeld!

PWN Trakteert!

PWN_trakteert_1_vierkant_web
PWN_trakteert_2_vierkant_web
PWN_trakteert_3_vierkant_web

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  

  • Categorie :Event
  • Locatie :Niet beschikbaar
  • Datum :Niet beschikbaar

Onderdeel van mijn interimfunctie bij PWN was de organisatie van ‘PWN Trakteert!’ in het kader van 95 jaar PWN. Middenin het duingebied van PWN hebben we een tafel neergezet van maar liefst zeventig meter. Daaraan hebben ruim 400 mensen genoten van een heerlijke, gezonde en regionale lunch. NIK was in opdracht van PWN verantwoordelijk voor het creatieve idee, de uitvoering en de logistieke organisatie.

Opening Andijk III

PWN_opening_AndijkIII_1_vierkant_web
PWN_opening_AndijkIII_2_vierkant_web (1)
PWN_opening_AndijkIII_3_vierkant_web
PWN_opening_AndijkIII_4_vierkant_web

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  

  • Categorie :Event
  • Locatie :Andijk
  • Datum :27 November 2014

27 november 2014
Creatieve conceptontwikkeling en gehele (logistieke) organisatie van de opening van Andijk III, de nieuwe drinkwaterfabriek van PWN. De fabriek ligt aan het IJsselmeer met een prachtig gebied eromheen. We hebben voor de opening dan ook alles naar het gebied gehaald. Van een groot glazen paviljoen tot elektriciteit, toiletten, techniek, meubilair en alle benodigdheden voor de catering. Een grote logistieke operatie met een prachtige dag als eindresultaat. Deze opdracht heb ik samen met Zo!Events gedaan.

Coördinator sponsoring & PR Adamas Inloophuis

Adamas_Inloophuis_web_1
Adamas_Inloophuis_web_2
Adamas_Inloophuis_web_3

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  

  • Categorie :Event
  • Locatie :Nieuw Vennep
  • Datum :Jan 2012 – Dec 2015

Januari 2012 – december 2015
Als coördinator sponsoring & PR van het Adamas Inloophuis was ik het gezicht van de stichting en verantwoordelijk voor het werven van voldoende fondsen, alle communicatie, pr en externe relaties / netwerken.

Het Adamas Inloophuis in Nieuw Vennep biedt mensen met kanker en hun naasten in een warme, huiselijke omgeving psychosociale ondersteuning in de vorm van een luisterend oor, informatievoorziening, lotgenotencontact, activiteiten en workshops. Daarnaast kan indien gewenst een therapeut aanbevolen worden. Voor Adamas is het uitgangspunt dat de behoefte van de gast centraal staat, daar gaan ze actief naar op zoek en sluiten ze zoveel mogelijk op aan. Uiteindelijk streven ze er gezamenlijk naar dat hun gasten door kanker bewust leven.

Meer informatie over Adamas kun je vinden op www.adamas-inloophuis.nl.

Projectleider The Blind Run

The_Blind_Run_1_web
The_Blind_Run_2_web (1)

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  

  • Categorie :Event
  • Locatie :Utrecht
  • Datum :11 Oktober 2014

11 oktober 2014
Ik was projectleider van de eerste editie van The Blind Run in het Griftpark in Utrecht. Ik was verantwoordelijk voor het gehele projectmanagement en stuurde zowel externe partijen aan als de werkgroepen die bestonden uit interne collega’s. De eerste editie van The Blind Run heeft bijna € 30.000,- opgeleverd en was voor de deelnemers vooral een heel positieve én leuke beleving!

Jubileumsymposium CCMO (Ministerie van VWS)

CCMO_ei_tot_einde_web_1 (1)
CCMO_ei_tot_einde_web_2 (000)
CCMO_ei_tot_einde_web_3 (000)

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  

  • Categorie :Event
  • Locatie :Amsterdam
  • Datum :27 juni 2014

27 juni 2014
Organisatie en communicatietraject Jubileumsymposium ‘Van Ei tot Einde’ van de CCMO (Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport). Het congres vond plaats in Science Center Nemo in Amsterdam. Ik was verantwoordelijk voor het inhoudelijk meedenken en vormgeven van de dag, de (logistieke) organisatie, de registratie van gasten en in samenwerking met de afdeling communicatie van de CCMO voor het communicatietraject (save the date, uitnodiging etc.)

PWNext: opening nieuw kantoor PWN

PWNext_6 (1)
PWNext_2
PWNext_3
PWNext_4
PWNext_5
PWNext_1

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  

  • Categorie :Event
  • Locatie :Velserbroek
  • Datum :16 December 2014

16 december 2014
PWN opende de deuren van haar nieuwe pand in Velserbroek voor de eigen medewerkers. Het inluiden van een nieuw tijdperk: PWNext. Flexibel en resultaatgericht werken in een inspirerende en nieuwe omgeving. In samenwerking met Zo!Events bedacht ik het creatieve concept dat aansloot bij de uitgangspunten van PWNext en organiseerde het gehele evenement.

Projectleider ontwikkeling mediacampagne AVRO

AVRO_gemeengoed_2
AVRO_gemeengoed_1

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  

  • Categorie :Event
  • Locatie :Niet beschikbaar
  • Datum :Mrt – Juli 2013

Maart – juli 2013
Projectleider voor de ontwikkeling van de mediacampagne ‘Gemeen Goed’ ter gelegenheid van het 90-jarig bestaan van de AVRO in samenwerking met Branding a Better World (toen nog Babbels). Je kunt hier nog de imagospot bekijken die we voor deze campagne hebben gemaakt.

Interim communicatieadviseur PWN

PWN_afvalberg_waterflesjes_vierkant_web
PWN_zintuigenspel_vierkant_web
PWN_inspiratiewater_vierkant_web
PWN_open_dag_Laren_vierkant_web

Vorige
Volgende

Projectinformatie

  • Categorie :Event
  • Locatie :Amsterdam
  • Datum :Mrt – Sept 2015

Maart – september 2015
Als interim communicatieadviseur bij PWN was ik verantwoordelijk voor het opstellen van een strategisch evenementenbeleid. Dat betrof een plan voor de evenementen waar PWN in participeert, die PWN faciliteert en/of organiseert alsmede voor de uitvoering daarvan. In het kader daarvan heb ik nieuwe middelen ontwikkeld voor evenementen die aansluiten bij de communicatieboodschappen. Zo is er een ‘PWN paviljoen’ ontstaan dat medewerkers al naar gelang de grootte van het evenement in wisselende vorm kunnen neerzetten. Zo zit er een duidelijke en professionele lijn in de manier waarop PWN zich presenteert op evenementen die ook aansluit bij hetgeen ze uit willen stralen. Onderdeel van het plan is de ontwikkeling van ‘inspiratiewater‘ met tips & tricks om mensen te inspireren om meer kraanwater te drinken. Ook is in opdracht van PWN en in samenwerking met Perspekt het natuurzintuigenspel ontwikkeld voor jong en (naar nu blijkt ook) oud!

Vraag naar de mogelijkheden

Samen een project starten?